Pugem a Sant Ponç per gaudir de l’Aplec

Dimarts, 7 de maig de 2024 a les 12:00

Coincidint amb el segon diumenge de maig, torna la festa al Monestir i els voltants.

El 12 de maig nombrosos veïns i veïnes de Cervelló es desplaçaran fins aquest emplaçament per gaudir d’un dia festiu i religiós en plena natura.

L’entitat Gaudim Cervelló, amb la col·laboració de l’Ajuntament, torna a organitzar una caminada per a les persones que vulguin anar a peu, bé des de l’Ajuntament a les 7 del matí, o en autocar a les 8 hores amb parada a l’Hotel Can Rafel, que també estarà disponible per tornar des de Sant Ponç a les 12.30 hores.  A les 11.30 h se celebrarà la missa al monestir i a l’exterior es podrà gaudir de diverses activitats i de les parades d’artesania i degustació de productes.

L’autocar és gratuït, però cal fer reserva de plaça a través d’aquest formulari o clicant o tocant a l’enllaç adjunt.

Darrera actualització: 07.05.2024 | 12:25