Compte enrere per a les Eleccions Autonòmiques

Dimarts, 7 de maig de 2024 a les 14:00

Un total de 7.230 electors de Cervelló podran exercir el dret al vot en les Eleccions al Parlament de Catalunya de diumenge vinent, 12 de maig.

El nombre representa un increment de 147 persones respecte a les darreres eleccions celebrades en el municipi, les Generals de l’any 2023, que podran decidir el seu vot entre les 16 candidatures que s’hi presenten en aquesta contesa electoral.

En aquesta ocasió els col·legis electorals habilitats per la Junta Electoral es redueixen a dos: el Centre Cívic l’Ateneu (distribuïts entre la Sala Tarradellas i la Sala Polivalent) i el Pavelló Xavier Ballber, amb 6 meses cadascun. Les persones que en els darrers comicis van votar a l’Escola Nova hauran d’adreçar-se ara al pavelló, és a dir els empadronats a les urbanitzacions Can Roig, Costa de la Perdiu, Puigmontmany, Santa Rosa, el Mirador, Interclub, Can Pi, Can Castany, Can Guitart Vell, Torre Vileta, Granja Garcia i Ciutat del Remei.

Podeu consultar on us tocarà votar segons el cens:

Recordeu que el col·legi electoral que li pertoca a cada votant també es pot veure a la targeta censal que s’envia per correu postal al domicili.

Els col·legis electorals obriran les portes a les  9 del matí i després de la constitució de les 12 meses per part de la presidència i els titulars corresponents, hi haurà temps per votar fins a les 8 de la tarda, hora de tancament de les urnes i inici del recompte de vots.

L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament romandrà oberta d’11 a 13 hores i de 17.30 a 19.30 hores per qualsevol incidència relacionada amb el procés electoral. També es posa a disposició el telèfon gratuït de l’oficina del cens electoral: 900 343 232.

Darrera actualització: 08.05.2024 | 15:54